arasinannesiyim25 5 litre suya 1 tatlı kaşığı koyup o şekilde yıkaman tavsiye ediliyor. Arkasında yazıyordur muhtemelen. Ve Google’da da yazıyor tabii :) ama kimisi de , biberon fırçasının üstüne çok az dökerek yıkıyorlar. Ama her koşulda da çok iyi durulaman gerekiyor.