Benkimimki Kızlar bebeğim 5ay10günlük daha önce böyle bi kızarıklık yoktu yeni farkettim internette spida bifida yazıyo tarama testleri detaylı ultrason hepsi yapıldı hiçbir sağlık problemi yok dendi nolur bilen yardım etsin
ikizerkekannesi Benkimimki hiç bir sorun yok delik olması gerek deliktende sıvı akması veya kıllanması olması gerekir
yagmursen Benkimimki yok canım :) popo cizgisi bu :) bir tıkta kızarmış krem sürün spina bifida böyle değil :)
Benkimimki aybikreis internette bu resme benzer bi resim gördüm kadın spida bifida demiş hatta aynı yani ondanda delik falan yok biz uğraşıyoruz şimdi falan yazmış kıllanma var ya o hastalık yapıyo demiş
aybikreis Benkimimki spina bfida sonradan olmaz kıl dönmesi ayrı mevzu. Spina bfida doğuştan anomali demek. Ve omiriliğe açıklık oluyor yani tehlikeli cerrahi müdahale gerektireni bile var. Sizinki pişik havalandırın krem sürün geçtiğini görürsünüz. Yenidoğan yoğun bakım hemşireliği yaptım kesin bilgi veriyorum
Benkimimki Angel00 ya internette bunun aynısı bi resim gördüm orda ki kadın yorum yapmış bizimde böyleydi spina bifida vamış kıllar hastalığın belirtisitmiş diye
Angel00 Benkimimki doktorlar muayene etmediler mi canım yeni doganken falan zaten ediyorlar öyle birşey olsa çıkardı o zamanda hatta anne karnında BİLe belli oluyor ki
Benkimimki ikizerkekannesi kıllanma var kuyruk sokumu üstünde belli oluyo aslında fotoğrafta öyle abartı yok ama sadece o bölgede var
ikizerkekannesi Benkimimki gördüm ama tüy şeklinde sizinki benim ikizlerimden birinde çizgi bitiminde çukurluk vardı doktor çukur açıksa tam kapanmadıysa sıvı akımı veya kıllanma olur demişti sizde çukur vs yok hiç yenidoğan tüyleri sizinki
AntiSosyallKelebek Benkimimki Doğuştan olan bir hastalık spida bifida. Delik yoğun kıllanma pişik olmuş beben
Angel00 Benkimimki bende üniversite hastanesinde doğum yaptım ama dogar doğmaz çocuk doktoru muayene ediyor sizin bebişide etmişlerdir