elaninannesiii Ben onu doğruyorum zeytinyağ sogan salça tuz biber kavuruyorum suyunu çekiyor güzel kıvam aliyor yarım çay bardağı bulgur üzerine sıcak suyu koyuyorum bulgur güzel yumasayana kadar pişiyor hem diyet gibi oluyor bizim burada kabak lepesi derler . Ben her zaman böyle yapıyorum çok lezzetli oluyor