Merhaba anneler oglum demin desteksiz ilk adımlarını attı çok mutluyum yarın tam 11 aylik olucak görümce gelmisti kızıyla kaç aylık yürümüyor falan dediler bnde aldım karşıma gel gel yaptim geldi oglum😃😊 hemen dediler biz gittiğimiz eve uğur getiririz diye😒 neyse moralimi bozmayayım çok mutluyum artık oğlum yürüyecek tek başına 😃🙏🏻