23ygmur Sadece 1 dakika içinde oldu arkamı döndüm dolaptan biseyler alıyordum 5 aylık bu arada :( hemen kucağıma aldım o ağladı bende ağladım hemen ağrı kesici verdim inşallah biryerinde bisey yoktur suan kızarıklık morluk vs yok🤲🏻Basına böyle bisey gelen varmı çok kötüyüm
nutellayiyensincap 23ygmur yani çocuk bu kaşla göz arasında oluyor her şey,Allah beterinden korusun. Gözlemleyin gözünde kayma,kusma falan olursa mutlaka doktora götürün. Bir süre de uyutmayın. Ve bence ağrısı sızısı olmadan ilaç da vermeyin,her durum için geçerli.. 🌸
SenaNil 23ygmur başını vurmasiysa Bir şey olmaz merak etmeyin gözlemleyin olmuyor maalesef ama düştüğünde ya da biyere vurduğunda cok tepki vermemeye çalışın aaay felab diye daha cok korkuyorlar yüz ifadenizden
Cansucan20 23ygmur kustu ise doktora götürün. Kusma önemli. 112 yi arayıp sorun. Bir de uyutmayın. Düştüğü yerin yüksekliği ne kadar
Cansucan20 23ygmur eğer 50 cm’den yukarı ise doktora götürün. Yani yanlış anlamayın ama bizim burdan yönlendirmemiz doğru değşl. Doktorunuzu arayıp sorun isterseniz.