Ftmvrs13 Berraksu ben üzerine tabak koyuyorum tabağın üstünü geçecek kadar da su koyuyorum sonra kaynamasını bekliyorum kaynayınca en küçük göze alıp altını kısıp iki üç saat pişmesini bekliyorum valla çok güzel oluyor pişmeye yakın bide zeytinyağı döküyorum
Rumeysa28 Berraksu üstünü biraz geçsin az koyma dibine tutar hemen kaynayana kadar altı açık kaynayınca iyice kıs altını
Mariposa Berraksu zeytinyağlı yapacaksam içini pişiriyorum. Sardıktan sonra da üzerine tabak koyup üzerini biraz geçene kadar sıcak su koyuyorum biraz da zeytinyagi döküyorum altını aç biraz kaynasın sonra kısık ateşte yaprağın cinsine göre 45-50 dk pişir
Yagmurasya Bir parmak gecsin kaynayınca altını kıs kapağını kapt dolma taşı varsa muhakkak üstüne koy
Seda611 Berraksu düduklude pişiriyorum ben bir bucukbardak sıcak su koyuyorum kırk dakkada mis gibi oluyor mutlaka deneyin
tenceretavakuskana Berraksu ıc harcına da baglı bu bıraz ben ıcını bırazda olsa pısırırm genelde o yuzden ustunu kapadıgımda bı bucuk ıkı parmak uste cıktıgında yeterlı gelıyo
zarifbirhanim Berraksu Üzerine tabak koyup, tabağın hizasında su koyuyorum, kısık ateşte pişiriyor. Suyunu çekince altını kapatıp demlenmesi için havlu kağıt kapatıyorum