NilMomm Bussclk ben hiç değiştirmedim bez o yüzden bi kararsızım da. Elimde de koca bi paket var. Napacağım bilmiyorum bakayım
Bussclk NilMomm hangi marka elinizde ki çok çok fazla bir sorun teşkil etmiyorsa kullan elindekini kaçlı bez baya mı çok
Ladybugs NilMomm bence küçük ben 10 kiloya 5 yada 5+ alıyorum hangisi denk gelirse hiç sızdırma da yapmıyor
NilMomm Ladybugs işte bende bunu aldım baya oluyor. Bide 14 kiloya kadar diyor. Diğerlerinde hiç böyle yaşamadım küçük gelme gibi.
Aslmra80 NilMomm 10.900 gram 5 numara bize dar geliyor bacağına iz yapıyor 4 numara küçük değil mi size
NilMomm Aslmra80 ya aslında küçük olduğunu düşünmedim. Sadece gece sızdırmaya başladı. Belki çok fazla hareket ettiği içindir bilmiyorum ki
NilMomm ankaku onu deneyeceğim kuzenim kullanıyormuş birkaç tane alıp bakacağım. Hem pişik yapacak mı hem gece nasıl olacak diye
Bussclk NilMomm aynen öle yani hiç açılmamış paket satmak daha mantıklı yani eğer marka değişmek istemiyorsan ki bence de numarası küçük olduğu için sızdırıyordur canım sen büyüğünü al çocuğu da rahatsız etmesin hem
Aslmra80 NilMomm bence bir numara büyük alın adeti az olandan bir süre öyle deneyin sonra karar verin şimdi bez değiştirip pismesin yavrucak.arti çok hareket ettiği için sızmaz bez küçük ondan sızıyor artı çok sıvı alıyorsa da sizar
Aslmra80 ankaku baby turcoda çok güzel bir bez biz şuan molfix kullanıyoruz bende ona geçmeyi düşünüyorum