yookkdahaneler korkmayın sakin olun bende geçirdim çok stresli bi dönemimde oldu doktorum 3 ay boyunca kortizonlu iğne yaptı o bölgeye bide şampuan bişy kullanmıştık sonra toparladı ben en çok sıçrıcak diye korkmuştım estetisyenim ben hastanede çalışıyordum dermatoloji doktorumuz beni ilk gördüğünde muane ederken o nişanlın ne yaptı sana dedi o zaman nişanlıydık :) stresten rahat olun çaresi var ❤️