Arkadaşlar çok canımı sıkan bir konu bu hamileyim 14 haftalık yaklaşık 16 aylık kızım var fırsat bulupta birşey yiyemiyorum kahvaltıda yumurta zeytin peynir arada bazen fıstık meyve süt akşam eşim gelince ne yemek varsa ondan yiyorum kızımda böyle değildim sabah öğle akşam ara öğün vs yerdim şimdi biraz vicdan yapıyorum acaba gelişimine etkisi olurmu bebeğin :( vitamin takviyesi ve demir hapı kullanıyorum