Tubacnr0 AlEs 6. Ayda kullanmaya başladım icine vereceğiniz meyveyi kesip koyuyorsunuz oda zaten begenirse emiyor ısırıyor emzigi benim bebis hiç sevmedi
pasaannesiyim 5 6 aylıkken başladım ben içine muz koyuyodum elma rendeliyodum ince, portakal koyuyodum,avakado ama sebze iyice haşlayıp da koyabilirsiniz
Betul625 6 aylik olur olmaz kullanmaya başladım. Ben arada elma portakalm armut tarzi meyveleri suyu cikicak sekilde dilimleyip emziğe koyup veriyorum ve bebeğim buna bayılıyoo😁😍 ama tabi elma armut biraz daha sert olduğu icin cay kaşığı ile oyup biraz daha yumusak kivamdayken emziğe koyuyorum