oglumuz01 benim göğsümde ağrı ateş olmuştu mastit olmuştum sanırım (internette dinlediğim doktorlardan yola çıkarak düşündüm bunu ) , sürekli sıcak tuttum emzirdikten sonra sağdım .. ama mastiti ağır olanların enfeksiyonu dağılabilir diyorlardı allah korusun .. bi sağlık ocağına gidin isterseniz