Selcanmusa Kizlar bebegmin kalbi delik 8 aylik ve kapakcikda darlanma var. Sizde antepde en iui hastane doktor hangisi bilen duyan var mi 🤔
burcukky Selcanmusa Çok geçmiş olsun biz her işimiz için medical parka gidiyoruz hastane gayet güzel sizin rahatsizlik için inanın doktor ismi bilmiyorum
Zezgit Canım benim bi arkadaşımın da çocuğunun gözünde sorun varmış tüm doktorlara gitmiş hepsi olumsuz konuşmuş en son yaşam hastanesine gittik ordaki doktora demişti. Ama sen yine de üniversite hastanesindeki prof.ların özel muayenesine de bi git bence.