AcemiHemsireanne yok be bacım inan bebeklerin %95i bağımlı zaten meme ye kızımı 22 aylıkken kestim günde 3 kez gece de en az 3 kez kalkıp emer di perişandım. Kızımı aldım anneme gittim kalabalık ta unutsun diye ilk 1 hafta günde 2 ye sonra 1 e düşürdüm sonra gece emmesini de 2 ye ve 1e sonra sadece günde 1 gece 1 verdim bi kaç gün sonra sadece gece 1 bi kaç gün sonra da tamamen kestim ne travma ne bişey. Bu süreçte yapman gereken en önemli şey sürekli dikkatini dağıtmak başka şeylere yöneltmek gece beslenmesi varsa eğer uyumadan yarım saat önce bişeyler yedirip uyutmak. 2 hafta da kestim ben bu şekilde kızım hiç hissetmedi bile bende duygusal bi boşluk oldu ve göğüs şişmesi vs onu da atlattım çok şükür. Bu şekilde dene istersen tabi yine de sen bilirsin Allah yardımcın olsun inşallah