Kızlar 18 günlük bir bebeğim var yedigime içtiğine cok dikkat ediyorum yoğurt bile gaz yapıyor diye yememeye çalışıyorum ama ben tam bir kola bagımlısıyım hamileyken de cok içtim acıkcası haftada 3-4 bardak bazen daha fazla
evimede 3-4 haftadır kola girmiyor kaynanam da alt katımda oturuyor dün misafir kola getirmiş o da 1 tanesini yukarı gönderdi eşim içer akşamları belki diye acaba ben de 1 bardak içsem cok etkisi olur mu cünkü doğum yaptığımdan beri rüyam da bile kola ve bu bimin renkli sodalarını görüyorum