Soru başlıkta, oğlumun savunma için gerekli olan kan değerleri (nötrofiller) düşük cikiyo 3 seferdir pediatri Dr u hematolojiye yönlendirmisti onlarda hamileyken yada doğum sırasında enfeksiyon kapmış olabilir diyo arastrcaklarmis. Bildiğimiz 3 4 tane enfeksiyon türü var bu şekilde dediler onlar m değil m bakacaklar. Başına gelen var m?