Kırkım cıktıktan sonra 3 .ayımızda ilk adetimi gördüm ve koşa koşa doktora gittim hanımlar ama gel gör ki karsılamıyor onay almamız lazım dediler ama ben bizzat siğorta şirketimi arayarak sordum ve ria için 1100 tl lik bir ödemeniz mevcut dendi ama hastane kesinlikle karsılamaz eğer dogum teminatiniz varsa karsılar dediler ki benimde doğum teminatım var ama bugün takamayız pazartesi günü onay alıp takabiliriz dediler bildiğiniz yokuş üstüne yokuş bende kendilerine sordum acil müdahalede demi 2 gün bekliyosunuz dedim hayır parayı alıp daha sonrasında onay gelirse ödemesini yapıyoruz dediler aslında 5 10 dk içinde onay alabilirler demem o ki taktıran sigortası ödeyen oldu mu merak ediyorum ?