Elif6161 Benim bebeklerim pazartesi 6 aylık oluyorlar ama düzeltişmiş yaş olarak 4.5 olucaklar 2 numara mamaya ne zaman gecebilirim
Deletedmom_64 Elif6161 biz normal aya göre geçiş yaptik zaten doktorlarda düzeltilmiş yasini hiç sormuyor şimdi ki neyse o
tineanigra Elif6161 düzeltilmiş aya göre ilerledik biz hep ek gıdaya da düzeltilmiş aya göre geçtik siz de doktorunuza danışmadan değiştirmeyin isterseniz
Sena_feyza Elif6161 canm bisey soracağım kaç aylık kaç kilo doğdular küvezde yattılar mi sütün yettimi ve düzeltilmiş yaş ne demek çok sordum kusuruma bakma…
Elif6161 tineanigra doktor bana hep 1.5 ay geriden hesapla dedi ama başka doktorda başla dedi ne yapacagımı şaşırdım
tineanigra Elif6161 benim bebeklerim 2 Doktorda takipliydi 2 si de her şey için düzeltilmiş yaşı baz alıyordu
Elif6161 tineanigra benim diğer doktor artık prematür olarak bakma diyor hangi mama yı kullanıyorsunuz
tineanigra Elif6161 sma kullanıyordum sonradan alerjileri çıktı şuna raporlu mama kullanıyorum. Henüz kro 6 aylıkken nasıl artık prematüre gözü ile bakma diyebilir ki ?
Elif6161 Sena_feyza 32+4 doğdular oğlum 1 ay kaldı kızım 56 gün kaldı sütüm yetiyordu ama hastaneden eve gelince yetmemeye başladı kızıma ilk başlarda süt veremediler kızıma sütüm dokundu küvezde atak gecirdi ama emme güdüleri gelimemişti hortumla beslendiler
Elif6161 Sena_feyza düzeltmiş yaş derken tam 9 ayı doldurmuş olması lasım sanki gününde doğmuş gibi hesp ediyor doktor benimkiler doğalı 6 ay oldu ama doktora 1.5 ay cıkar çünkü 1.5 erken doğurdun diyor