Psikologanne00 Kızım 8 aylık .burda görmüştüm 1 ay önce bi başlık böyle bişeyden haberim yoktu bende iyice baktım Kİ benim kızımda da varmış 😢 doktora götürdüm estirol krem verdi ama 2 hafta oldu açılma yok 😢 nasıl geçer? Cerrahi müdahale diyorlar
afacanbebe Psikologanne00 benim bildiğim ince bir zar olduğu için sizde yırtabilirsiniz ama anneler bebeklerine kıyamadıkları için yapamıyorlar doktora söylemeniz gerekir cerrahi müdahaleyi sizden duyuyorum
Damla29 Psikologanne00 bizimkide 3 aylık doktor muayanede gördü ve masaj yap günde 3 kez dedi kremle geçmezse cerrahi müdahale yapılacakmıs
Kirmiziboncugunannesi Psikologanne00 evet oldu iki hafta önce falan bize de o kremden verdi doktor bir hafta kullanın bakalım açılacak mı açılmazsa çocuk cerrahına yönlendiririm dedi bizimki 5 6 günde açıldı her gün düzenli olarak kremi sürüp sabah aksam kulak pamuğuyla masaj yapıp açtırdık inceydi bizimki sanırım kalın olması cerrahi müdahale gerektiriyor ben korktum biraz karalar bağladım gözüme uyku falan girmedi de eşim daha cesaretliydi o yaptı ilgilendi her gün sonunda cok uğraştırmadan açıldı. Tekrar edebilirmiş her bez açışında kontrol et dedi doktor sanırım oraya değen yabancı maddeler sebebiyle kendisini korumaya alıyor o bölge kakadır pişik kremidir ıslak mendildir falan. Artık daha dikkat ediyorum ben.
Motattisemuittur Psikologanne00 ben hemde daha yeni dün gittik 4 ay 23 günlük bebeğim yeni fark ettik geçmezse bize de genel cerraha gidersin dedi 1 ay boyunca her altını açışımda açıyor gibi yapıyorum ama açıldı gibi yani açınca açıklığı görüyorum çok şükür inşallah sizinkide açılır doktorum ilk elle açtı ama kızım çok ağladı sonra ben yavaş yavaş açıyo gibi yapıyorm ağlamıyor tabi zorlamıyorum siz de masaj yapın yavaş yavaş açın bence
Psikologanne00 afacanbebe doktor geçmezse cerrahi müdahale ile açılır dedi yani ufak kesi arıyorlarmış ya çok korkuyorum böyle şeyden. Ben yapamadım sanırım eşim yapıyor şimdi kremi sürmeyi 😩