Kızlar dün yoktu bugün alt iki dişinin hemen altındaki diş etinde siyah bir çizgi gördüm elimle dokunduğumda diş etinin içinde olduğunu anladım çünkü oynamıyor bir anlam veremedim yaşayan var mıdır acaba doktora götürmeli miyim dokunduğumda herhangi bir tepki vermiyor