Elnurr Kömbeyi bilir misiniz el açması börek aslında onu yapıcam. İç harcı içli köftenin ki gibi. Bide yuvalama ama başka ne yapayım bilmiyorum yanına. Börek olmaz yuvalama da zaten yoğurtlu. Tatlıyı da Kıbrıs tatlısı düşündüm. Önerileriniz?
Birkullanici Elnurr kömbe severlermi ,herkes sevmez onu çünkü ,yuvalama çorba zaten ee ana yemek eksik kaldı
Babybloom Elnurr çok karbonhidrat ağırlıklı olduğu içib ağır olmaz mı bence ortaya bir zeytinyağlı sebze filan koyun. İnsan iftarda bu tarz yiyince inanılmaz ağırlık çöküyor.
Elnurr Birkullanici Aslen Gaziantepli değilim ama Gaziantepte doğdum başka şehirde büyüdüm başka şehirde yaşıyorum :) siz nerelisiniz?:)
Birkullanici Elnurr benimde bir yanım antepli sayılır 😅 canım kömbe istedi ya 😅 bn çok severim saydığın ikiliyi ama misafir tanıdıksa aor bence sevmeyebilirler eşim hayatta yemez mesela
Elnurr Birkullanici Hakkınızı helal edin. Yani bilemiyorum geleneksel bi şeyler yapmak istedim bizim oralarda çok severler
bikerem Elnurr ortaya cesitli salatalar olabilir,havuc tarator,meksika fasulyesi salatasi, tavuk salatasi,köz biber patlican gibi gibi
Gizemlibirisi Bende Antep liyim. Dün köbe yaptım çok güzel oldu yiyenler çok begendi. Zaten fırına gönderdim hemen pişti.onun yanına da şivediz ve pirinç pilavı yaptım salata turşu falan. Ama siz yuvalama düşünüyosanız yanına bir de kuru dolma yapabilirsiniz.
Elnurr Gizemlibirisi şiveydizi çok severimm. Çok güzel olmuştur eminim :) bende düşündüm ama bulunduğum yerde taze sarımsak bulamadık 3 senedir :) dolma olabilir mi kadın sarma yapmıştı diye eklemek istememiştim :) sizce çorba yapmama gerek var mı yenir mi bilemiyorum