Merhaba kızlar oğlum 4 aylık yaklaşık 1 aydır elleriyle kendini uyandırıyor aç olmadığı halle 2elini bazen sadece parmaklarını boğazına kadar sokmaya çalışıyor sonra kusma refleksiyle öğürütor geceleride uyutup beşiği ne koyuyorum gerilip ellerini burnunu sıkıyor sonra ağzına sokuyor uyanıp ağlıyor tekrar yatırıyorum 5 dakika olmadan aynı şekilde yine kendini uymadırıyor delirmek üzereyim uyku denilen birşey kalmadı bende sürekli beşikte sallıyorum elleriyle oynamasın die başına böyle bir şey gelen varmı varsa nasıl düzeldi bu durum 4 aylık olduğu için kundakta yapamıyorum dokturumuz 3 ayda kundak yapmayı bırak demişti ki şuan yapsamda bir işe yaramaz elini kolunu içinden hemen çıkarıyor bu konuda ne yapmam gerekiyor acaba?