Muham-014 yaa bence sev kendini , güven. Yaa bilmiyorum ama çilli insanlara bayılıyorum ben . Sizin ten renginiz bile güzel ve özeldir. Bundan dolayı çilli oluşunuz . Utanılacak bişey yok kii bundaa. Özgürce dolaş dışarda. Benim eşimde bana fondöten, makyaj almak ister sürekli. Bu beni beğenmediği anlamına gelmiyor. Tam aksine kendine özen göstermen hoşuma gidiyor diyor