Mihruss dyson v11 absolute plus kullanıyorum. 1 senedir
Ben şarj sorunu yaşamadım heryeri supuriyorum tam şarjda. Yataklar dahil.
Bir supurgede n daha fazlası kesinlikle . Ben aldıktan sonra v15 çıkmış oda güzel. Ben çok memnunum toz oranı yüzde 70 azaldı. Supurunce silmiş gibi oluyor haftada 1 siliyorum sadece. Dyson benim bebegim😀