Filiko131716 ben girdim 🙋♀️ zaten hastane ilaç vs korkum vardı, aniden sezeryan doğum oldu. Sonra bebeğin sarılıktan hastanede yatması, kabızlık, kolik, bende süt kesilmesi vs derken depresyon iyice büyüdü. Tek başıma bakıyorum üstelik yardımcı olan kimse yok. 🤷♀️ Kolik zaten tuz biber oldu hepsinin üstüne, bende terapi almaya başladım. 3 aylık olduk şu an eskiye göre daha iyiyiz şükür 🙏