Kızlar dogum yapalı 50 gün oldu kanamam hala suruyor ılk zamanlar kahverengi sıyah seklındeydı son 2 haftadır sıddetlı bı sekılde sırf kırmızı kana dönüştü hıcbısekılde azalma yok hele hareket ettıkce ıyıce cogalıyo 5 gun once doktora gıttım ultrason ıle baktı gorunurde bısey yok demkkı enfeksiyon var dedı 1000 mg antibiyotik kullanıyorım 5 gunde hala gecmedı antibiyotigın bitmesine 3 gun var basına gelen varmı nasıl gececek bu