M123A aynısı benim oğlumda da vardı cildiyeye götürdüm atopik egzama dedi şampuan değiştirdi direk tişörtümüzün üstüne almayın bir bez koyun dedi deterjanlarıda saf su ile yıkayın iç zıbınıda pamuklu olsun dedi belki bu bilgiler işini görür canım banada annemler falan hep isilik dedi ama değilmiş bir doktora götürmekte fayda var