Ezgi79 Kızlar normalde ilaç olarak cerazette kullanıyorum fakat unuturum korkusu ile dün depo provera aldım. Ama tek bilmediğim şey cerazette bittikten ne zaman sonra iğneyi vurduracam
Selin1234 Ezgi79 normal de canım hap bitip adet olunca 2. veya 3. günü yaptırıyorsun canım ve ilk bir hafta başka türlü korunman gerekiyor ben bu ilacı kullanmadım ama normal sağlık ocağından aylık iğne kullandım 3 ay adetim kesilmeye başlayınca bıraktım hala geçtim
kisiselanaliz Ezgi79 adet olmayı beklemek zorunda değilsiniz beklemeden yaptırmak istediğinizde sağlık ocağı önlem amaçlı kandan gebelik durumunuza bakıyor negatif göründüğü takdirde yapıyorlar iğneyi
Selin1234 Ezgi79 bence kesin olmasi için kan tahlili verin osekil de beklemeden yaparlar canım çünkü saglik ocağında ki ebe soruyor