Melike_nehir Hanımlar kızım bir aylık doğalı beri sllepy kullanıyoruz bebeğimin heryerine iz yapıyo ve sızdırma oluyo molfixe geçmek istiyorum da bebeğim 4 kilo kaç numara almalıyım ve kullanan varsa memnunmusunuz pişik yaparmı geçiş yaptım diye🤔🤷🏻♀️
Merhumiye_45 Melike_nehir ben Molfix kullandım çok memnunum ama Prima ile aralarında neredeyse hiç fiyat farkı yok Prima aldım ben de budefa
aysnr0649 Melike_nehir ben doğduğundan beri bebeğime molfix kullanıyorum. 1 buçuk aylık benimki. 4 kiloyken 2 numara kullanıyordum ama lastikleri hep sıktı ve sızıntı yapıyor sürekli. Şimdi 3 numara kullanıyorum onda da yapıyor.
Merhumiye_45 Melike_nehir Prima daha güzel tabiki de asla sismiyor Molfix sizdirmiyor ama şişiyor ve vücudunda iz oluyor fiyat farkı da pek yok
Annakarenina_19 Melike_nehir Merhaba ben de bebeğim doğduğunda sleepy kullanmıştım ama çok sızdırma yaptı bir hafta sonra değiştirdim Molfixe geçtim şu an 3 buçuk aylık ben memnunum molfixden. İz olması bedenin küçük geldiği anlamına gelir iz oldukça bedeni büyütebilirsnz. 4 kiloya 2 beden kullanabilirsiniz 6 kiloyu geçince de 3 bedene geçebilirsiniz
Melike_nehir Annakarenina_19 valla çok kararsız kaldım da sıcaktan da hava almadığından kırmızılaşıyo denicem artık molfixe bakcam oda iz yapar yada sızdırırsa prima ya geşcez artık