Hanımlar ilk bebeğim ve çevremde de bana yol gösterecek kimse olmadığı için size danisiyorum. Yaz geliyor kız bebekler elbise etek giydiriliyor ya bezin üstüne ne giymesi gerekir ya da sadece bezle mi duracak.Dışardayken bezle durması doğru mu nasıl oluyor bilmiyorum. Sizler neler yapıyorsunuz