5 ay 12 günlük kızım 4. Ay ataginda duzenini qlt ust etti. Gündüz uykulari kisaydi gunduz yoruldugu için de gece sık uyandi. Simdide gece uykusunu hala duzeltemedim dogdugundan beri gazli oldugu gunler bile en fazla 3 kere kalkardi gece uykusunu severdi. Gunduzde uyaniklik suresine kadar durup 1 saat 1 bucuk saat 2 saat seklinde uyurdu ama simdi gece uyumadığı icin belki 5 6 bazen de daha fazla uyaniyor sabah da normal olarak sürekli huzursuz oluyor uyaniklik süresine kadar zor bela oyalıyorum bazen 3 bazen 4 uyku yapiyor 2 saat olarak sadece son uykusunu 45 dk falan yapiyor gunduz cok mu uyuyor o yuzden mi gece sık uyaniyor. Gozleri kapali agliyor hadi oyun oynasa oyalansa falan uykusu yok derim qma gozleri kapali agliyor gunduz pis pis pat pat yapiyorum uyandiginda uzatmak icin gece onuda kabul etmiyor bana bi ses verin bnde ona gore gec olmadan yol alayım. Biraz uzun oldu hakkinizi helal edin.