Merhaba arkadaşlar bebeğim 11 aylık mama ile besleniyoruz ama bir türlü ek gıda kabul etmiyor hep öğürüyor iştahsız sanırım pürede vermedim hiç meyve ilede başlamadım nolur böyle olup aşan varmı bu dönemi be yapmam lazım artık ağlıyorum mamamdan başka bişey vermiyorum