ikikizannesi Oglum 3 ay 13 gunluk emerken kestiriyor yerine yatiriyorum uyaniyor napcam boyle bilemedim sizlerde durum nasil iki cocugum daha var ev isleri derken yetisemiyorum sallarsam uyuyor ayagimda birak aciyor gözünü nie uyumuyor bu bebekkkk
Hshsjshs ikikizannesi aaaaa bu benim kizimm😂😂nolcek bilmiyorum ya aksam uykusuna geccez emerken uyuyo tam yatircem uyaniyo nasil vazgecircem bu huyundan bilemedim 4 ayligiz bizde dogdu dogali boyle
ikikizannesi Hshsjshs bnm ilk zamanlar koyardim yerine uyurdu 2. Aydan itibaren boyle malesef bide uykuya duskun surekli mizirdiyo beni salla veya emzir diye memeyi aliyor agzina uyuyor