Ben simdi bu hasteneyi napsam nereye şikayet etsem kızlar boş yere 2 ay o korkuyu yaşadık ilk kontrolde sol 60 sağ 56 çıktı ikinci kontrolde sağ 57 çıktı ortopediye yönlendirdi cocuk doktoru gittik bakti bacaklarina bide ölçümlere bandaj takcaksiniz dedi çıktık hastaneden ben bunlara guvenemedim çünkü bacaklar hep aynıydı dikkat ediyodum gittik bu işin dalinda isim yapmis ozel muayenesi olan ortopedi doktoruna bakti bacaklarina bide tekrar kendi ölçüm yapti gayet iyi hic bi sorun göremedim dedi boş yere bizi korkuttular nereye nasil sikayet edilir bilmiyorum bilen varsa bana fikir versin lütfen 🙏