nermins1 Merhaba kizlar. 41+0 haftaligim. Karnimin altinda sag tarafda agri var, 1 saatten fazladir gecmiyor, beni incitecek kadar degil ama.. sık-sık da kucuk tuvalete gitmek istiyorum.. Sizce neden boyle oluyor? Dogum sancilarim baslar mi sizce yoksa?
1anne- nermins1 Belki bebek kanala inmiştir. O zaman mesaneye daha fazla baskı olduğu için olabilir. Allah doğumunu kolay kılsın.
Nealakasivarrr nermins1 doğum yaklaşıyor sanırım canım. Sıcak bir duş al bakalım eğerki şikayetlerin hızlanır ve artarsa zaten doğumun başlar.
nermins1 Nealakasivarrr Evet dus aldim ama agri hala ayni, arada azaliyor sonra yine bakalim artacak mi agri😕 insAllah ya 🙏
Nealakasivarrr nermins1 bu şekilde ilerlerse 2 güne doğum yapabilirsin 😊 bende 2. Çocuğuma 34 haftalık hamileyim. İnşallah kolay doğumumuz olur 😊