11 aylık olacak yakında bebeğim. Emeklemedi ama sürekli yürümek istiyor. 😇 bi kere kendi kendine 2 3 adım attı aslında. Otururken parmaklarımı tutuyor kalkmak istio kalkıyoruz kıyafetinden tutarak yürüyoruz durup yine parmaklarımı tutmak istiyor. 😇 tutuyorum ellerinden ama yukarı kaldırarak değil kendi gövde hizasında (tabi benim belim vefat etti bu aralar her akşam ağrısından zor yatıom😃🤷♀️🙈). Sorum şu ki sürekli ellerimden tutunarak yürümesi kendi kendine yürümeyi geliştirmesine engel olur mu? Arada tek elinden tutup yürütüyorum yine yürüyor bi süre sonra 2. Parmağımı da tutmak istio 😃🥰 yürüme arkadaşımız da var aslında ama onu çok sevmedi 🤷♀️ benim gibi olanlar var mı acaba yalnız değilimdir umarım 🙈😇