Seymagil ben muhakkak kendi yağını düdüklüde çeviriyorum sonra etleri koyup biraz üstüne gelecek şekilde su koyup kapatıyorum öttükten sonra 20 dk yeterli oluyor liğme liğme ayrılıyor valla deneyin sonra fırında yapacaksam malzemeleri kavurup ekleyip yada tavada aynı şekilde son işlemlerini yapıp servis ediyorum