arasarda2 Merhaba arkadaşlar tam 1 ay olduğunda asiya gittik ama bizi bir kaç gün daha geçsin bağışıklığı güçlensin dediler şaşırdım sizlerde nasıl oldu
AnlatmayaGerekYok arasarda2 bnm kızım 15 mayıs doğumlu aşısını 21 haziranda yaptırmıştık. Sağlık ocağındaki hemşire öyle dedi erken olmaz ama geç olabilir bir sorun olmaz dedi. Şimdi 2.ay aşısı da 24 temmuzda olacak.