Ipegim Selam hanımlar şarjlı el süpürgesi alıcam ama hangi yoruma baksam %50 beğenmiş % 50 beğenmemiş ben daha çok koltuk süpüreceğim arabada da kullanabileceğim bir şey istiyorum kullanıp memnun kaldığınız bi marka varsa lütfen yazar mısınız?
Nimetdogann Ipegim bu işte en iyisi dyson ama bu kadar bütçem yok derseniz jimmy jv83 ü inceleyebilirsiniz
Nimetdogann Ipegim bir de viaomi a9 var ondan da memnundu herkes fiyat performans ürünü diye ama şimdi baktım çok övülünce fırsatçılar 1000 TL ye sattıkları süpürgeyi 3000 TL yapmışlar ona göre jimmy daha kullanışlı ve çok aparatla YouTube da videoları da var bi izleyin 😑
Ipegim Nimetdogann çok sağolun robot süpürge de olunca açıkçası önemsememiştim ama en dandikler bile 500 600 den başlıyo biraz daha koyup üstüne böyle almak daha mantıklı