Kızlar bebeğim 1 yaşına girdi. 1 yaş aşısı var malum. Biz 6. Ay aşılarını olmadık sağlık sebeplerinden ötürü. Ebeyle konuştum şimdi yapabiliriz dedi 6. Ay aşılarını. Çocuk 1 yaşına geldi yan etkisi falan olurmu dedim bişey olmaz falan dedi başından atar gibi. Çokta inandırıcı gelmedi açıkçası. Bu konu hakkında bilgisi olan varmı ya kafam allak bullak oldu napıcam.