Hanımlar merhaba oglum 3 ay 10 günlük mukuslu kaka yapıyo yüzünde bu şekilde kabarcıklar olup iniyor kulak arkası kızarmıştı henüz alerjimi degilmi bilmiyorum pazartesi günüde rotavirus aşısı var ama araştırdığımda süt alerjisi olan bebeklerde rotavirus aşısı önermiyormuş doktorlar ne yapacagimi şaşrdm ya daha kötü olursa ama aşıda önemli bi aşı pazartesi günü olcak aşı ama ben diyorum ki perşembe günü çocuk doktoru kontrolümüz var o bi görse cuma da aşı yaplsa olmaz mı acaba tam 105 güne kadar oluyo ilk doz 3 ayın ilk dozu


Yardımcı olursanız sevinirim önceden pütürlü yapardı bi 10gündür ishal gibiydi 2 gün yapmadı dün baya jel gibi yaptı ben hiç bşy anlamadım insanlar normal diyo ama ben şüpheleniyorum
