Kuzeyinko Ek gıdaya kaçıncı ayda başladınız ? Biz yarın 5 aylık olacagız neredeyse hiç emmiyor meme reddi var doktor başlayın der mi acaba ne yapmam gerek
Beybimama07 Kuzeyinko 180 günü doldurmadan ek gıdaya geçmedim tadıma dahi başlamadım şu an 6 ay 9 günlük 9 gündür tadım yaptırıyorum sadece devam sütü kullanmanız daha mantıklı bağırsakları henüz hazır değildir çünkü her bebek gibi 🌸
Merhumiye_45 Kuzeyinko kilosu falan iyiyse başlama bunların bagirsak sistemi bizimki gibi gelişmemiş kabız olur sonra Allah korusun o daha kotu kaşık kaşık verip.karnini doyurmaya çalışma kusar sonra sadece emikleyecek azıcık tadına baktr bırak çok verirsen kusar budefa
AyazMerve Kuzeyinko tam 6 aylıkken başladım , daha erken zamanlar için doktor önerisiyle başlamanızı tavsiye ederim . Bağırsak sistemleri gelişmiş değil farklı sorunlara yol açmasın.