fairytaleofthestars Kızlar biz meme +mama gidiyorduk 4.ayda red dönemi sonunda sütüm azaldı mama daha ağırlıkta şu an beslenmemizde bu duruma üzülüyorum ister istemez 5 aylık olmamıza 2 gün kaldı Bu kontrolde doktorumuza söyleyeceğim belki ek gıdayı önerir
Irmakprensesinannesi fairytaleofthestars benim kziimda ayni durumu yasadi 4.5 ayliktuk tadimliklara başlattı doktorumuz üzülmeyen mama öcü deil sonuçta önemli olan saglikliklari zatn ek gıdaya başlamadan öğün olmiycak tadım olucak kızım şuan 8 ay 12 günlük mama ve ek gids gidiyor gayet sağlığı gelişimi iyi
fairytaleofthestars Irmakprensesinannesi annelik hep bi vicdan emzirdikten sonra katiyen doymuyor mamalar hakkında hep olumsuz yorumlar okumaktan artık cocuguma kötülük mü yapıyorum diye düşünüyorum yok gdo yok şeker😞😞 sağlıklıca büyüsün yavrularımız
Irmakprensesinannesi fairytaleofthestars hiç öyle düşünmeyin kötülük yapmıyorsunuz her anne evladının iyiliğini ister ufacık bebeklere inek sütü vermiycegimixe gire bnde doğduğundan beri mama ve meme gittik 6 aylikti bıraktı memeyi tamamen ama bir kere bile ne hasta oldu ne burnu aktı gayet mutlu sağlıklı kızım şuan 8 ay 12 günlük ek gdia mama gidiyrz
fairytaleofthestars Irmakprensesinannesi maşallah maşallah Allah minik yavrularımızı korusun inşallah .. Size çok teşekkür ederim desteğiniz için..💕🌸