ebruli1 Merhaba arkadaşlar bestiron günlük kaç damla kullanıyorsunuz recetede kilo başı iki damla yaziyor ama doktorunuz nasıl önerdi?
deniz-95 ebruli1 bizimde kilo başı 2 damla. 6 buçuk kiloyken başlamıştık 12 damla veriyoruz. Sabah 6, akşam 6.
ebruli1 deniz-95 Teşekkür ederim bana da sabah 7, akşam 7, dedi . Burada yorumlara baktım genelde herkes kilo başına bir damla olarak vermiş tereddüt ettim bı anda