Zamanla alisacaktir benim bebegimde öyleydi şuan 12 aylık eline ekmek vermeye bile korkuyorduk bogazinda kaliyor diye şimdi bile ara ara bogazinda kalır gibi oluyor ama hemen çıkarıyor bir yerde okumuştum dilleri ortada olduğu için bogazlarinda bisey kalsa ogurseler dilleriyle hemen kurtariyorlarmis ve bu yaziyo okuduktan sonra bebegimde dikkat ettim gerçekten de öyle oluyormus endise etmeyin vermekten vazgecmeyin bi kac aya alisacaktir