Bebeğim 2,5 aylık son 2-3 gündür sürekli ağlıyor. Meme istemiyor. Uyumaya çalışıyor ama uyuyamıyor. Uyumadıkça ağlıyor. Zaten doğduğundan beridir akşam 6-11 arası sürekli ağlayan bir bebek. Şimdi birde gündüz huzursuzluğu başladı. Ne yapacağımı bilmiyorum