Olduozaman Merhaba? Kızlar bebeğim beş aylık. İkinci ayından itibaren gündüz uykuları 30 dk geçmiyor kurulu saat gibi dk şaşmıyor. Böyle olup da düzelen oldu mu? Düzelmesi için ne yapabilirim bilgisi olan var mı?
Metindamla Olduozaman ayni durum bizde de vardı 2 ay boyunca her uyandığında tekrar uyuttum yeni yeni sonuç veriyor uzadı uykuları biraz
Metindamla Olduozaman eğer 30 dkda uyandı diye yataktan alırsanız bana bu uyku yeter mesajı veriyormuşsunuz o yüzden her uyandığında tekrar uyutmak gerekiyormuş
dolunay_6 Olduozaman durum aynı bizde de dörtte uyuttum 20 geçe uyandı yeniden uyutmaya çalıştım yok uyumadı napcamı şaşırdım uykusuda var instla uyumuyo
Olduozaman Metindamla o zaman da sürekli bizim uyutmamızı beklemez mi bebek kafasına öyle yerleşmez mi böyle sorduğuma da bakmayın ben onu dA denedim ama yok olmadı
Olduozaman Metindamla o zaman da sürekli bizim uyutmamızı beklemez mi bebek kafasına öyle yerleşmez mi böyle sorduğuma da bakmayın ben onu dA denedim ama yok olmadı