Merhaba kızlar, sezaryen olalı yaklaşık 8.5 ay oldu bu zamana kadar hiçbir sorun yaşamamıştım, 2 gündür sezaryen dikişim sol başlangıç bölgesi yaklaşık 2 cm kadar şişmiş ve acıyor ama bütünüyle değil sadece başlangıç 2 cm şişlik ve acı var, gebeyken kontrole gittiğim doktoruma sordum ameliyat sonrası cilt altında endometrioma diye adlandırılan çikolata kistleri oluşabiliyor yazmış ağrıya neden olur demiş sizce yaşadığım durum bu mudur başına gelen var mı? Bu arada ağrım yok sadece acı var, cevaplayacak herkese teşekkür ediyorum..