Benim kızımda kolikti şükür geçti o günler , çok zordu 4 buçuk aylıkken bitti
fatmaaaaclk amin 🤲🏻 geçecek inşallah sonrası güzel evde minik bir canyoldaşı😊
Ondina çok haklısınız 🥰 güzel temennileriniz için çok sağolun 🌸