hihieved Merhaba, aynı tarz doktora denk gelmiştik. Bebegim ilk 6 ay 2ser kilo alarak gelişimini sürdürdüğü icin, doktor denen kisi tüm konaklari, egzamalari, pişikleri, mukuslu kakayi, ve hatta sonrasında olusan solunum tepkimelerini, hırıltı tıkanma vs. Hice sayarak hicbir onlem almadi ve oldukça gec kalarak bebegimin alerjik astım bronsit olmasina ve bir gun anaflaktik şok gecirmenin eşiğine gelmesine sebebiyet verdiğini söyleyebiliriz.
Belki onceden teşhis edilip dikkat edilseydi bu denli ilerleme olmayacaktii.
Çocuğum alerjiden bronsit olduğunda 4 aylikti ve bana emzir gecer dedi.
Çocuk 2 ay o şekil benim gibi tecrubesiz bir annenin elinde nazal yikamalatla vs geçici önlemlerle hastalikla mucadele etti. 6.ayda doktor degisimi ile şükür başladık onlem ve tedavilere. Suan inhaler tedavisi goruyor ve gerektiginde hangj alerji ilacini kullanacağımı, nelere dikkat edecegimi biliyorum cok şükür.
Sizin Postunuza cok benzer bir post açmıştım o zamanlar, süt alerjisi o kadar da onemli degil mi diye.. Bana da herkes önemini anlatmıştı. Gercektende büyüme, gelişme ve bağışıklık açısından onem taşıyor.
Ha sizin bebeginiz belki gercekten alerjjo degildir ancak boyle onemsemeyen ve ‘kilo aliyorsa alerji yoktur’ kafasinda olup bilimsellikten uzak yaklaşımlarda bulunan doktorlar kesinlikle degisitirilmelidir.