oglumuz01 Tüyler bilmem neler aldı başını gitti 😅 göbeğimde kıllar oldu hamilelikte. göbektekileri alıyor musunuz
1kz1ogln_ oglumuz01 kendileri dökülür hormonların yüzünden çıktı zamanla dokulecektir bende kıl değil et beni çıkmıştı sonra hepsi döküldü
1kz1ogln_ oglumuz01 evet yüzümde boynunda göğsümde sırtımda gobegimde nerdeyse her yerimde 🙈 küçük küçük çıktılar doğumdan sonra dokulduler dökülmeyen büyükleri cildiyeye gittim bı kaç seansta ilaçla döktü
1kz1ogln_ Gokcennderenn inşallah canım gitmezse cildiye ilaçla döküyor özel bölgemde çıkmadı ama hemen her yerimde vardi